Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2008

What Happend To Santa? We Want Answers Now

Μου τη σπάνε αυτές οι αλκυβιονίδες μέρες. Η χειρότερη εποχή του χρόνου. Ήλιος το χειμώνα! Χίλιες φορές αλπικό σκι στη Σαντορίνη ντάλα καλοκαίρι παρά αυτό το πράγμα. Πολύ κακό για την ψυχολογία, και όχι τίποτα άλλο αλλά ο Καραμανλής έβγαλε νόμο που απαγορεύει και τα ναρκωτικά! Δεξιοί…

Anyway, το θέμα μας δεν είναι αυτό όμως. Το θέμα μας είναι «που είναι ο Αη Βασίλης;». Φαντάζομαι πολλοί θα αναρωτηθήκατε τι απέγινε αυτή η ψυχή φέτος και δεν ήρθε στο τζάκι, στο δέντρο ή στις κάλτσες σας να σας αφήσει ένα δωράκι και μια καρτούλα με ευχές. Το μυστήριο λύθηκε σήμερα. Η αλήθεια είναι ότι κόλλησε κάπου στην Αγγλία τα Χριστούγεννα και δε μπόρεσε να συνεχίσει το έργο του σε άλλες χώρες ως την πρωτοχρονιά. Ο Αη Βασίλης βρέθηκε, αυτό που δεν ξέρουμε, όμως, είναι πώς κατέληξε εκεί που κατέληξε και τι μπορεί να κρύβεται πίσω από την εξαφάνισή του. Η mtryfo που βρέθηκε κοντά στα γεγονότα και έχει πληροφορίες από πρώτο χέρι, ελπίζουμε ότι θα μας δώσει μια πιο ολοκληρωμένη άποψη ως προς τις σκοτεινές πτυχές αυτού του πρωτοφανούς συμβάντος. Αρκεί βέβαια να μην έχει βάλλει το χεράκι της η ίδια σε αυτό το σκάνδαλο, γιατί ακούγεται έντονα ότι κάποιοι στην πόλη της ζήτησαν από τον Αη πρωταθλήματα και κύπελλα και κάποιοι άλλοι κίνησαν ουρανό και γη για να μη φτάσει ο μεγάλος ιεράρχης από την Καισαρεία στη χώρα μας. Δείτε το βίντεο και βγάλτε τα συμπεράσματά σας.


Με αυτά και με αυτά χάσαμε και το playstation, ρε...

13 σχόλια:

mtryfo είπε...

Τέτοιο γέλιο έχω να ρίξω πολύ καιρό, νά σαι καλά!
Σκέφτεσαι να είχε χαλάσει το δικό σου τζάκι και να σου λάχαινε εσένα να σού ρθει ουρανοκατέβατος ο Αη (χάσου)Κλάους?
Το σύντομο σχόλιο σκοπό είχε τη διασφάλιση του σεφτεδοκεφτέ, θα επανακάμψω με απαντήσεις στις "κατηγόριες" σου later!

bidibis είπε...

Mtryfo στο δικό μου το τζάκι δεν έρχεται ο Σάντας. Του είχα κάνει μια πλάκα (του καψα τον ποπό) όταν ήμουν μικρός και από τότε θύμωσε και δεν έρχεται άλλο. Αλλά εγω τον αγαπάω ακόμα!

Όχι δεν είναι κατηγορίες αλλά φήμες!

Σοφία είπε...

Χαχαχα άπαιχτο το βιντεάκι! Ευτυχώς εμείς δεν έχουμε τζάκι και ο Αη-Βασίλης μπαίνει αναγκαστικά από το παράθυρο ;-)

mtryfo είπε...

λοιπόν, επανέκαμψα και να αρχίσω απ τις φήμες που δεν είναι κατηγόριες...
οταν λές ότι έβαλα το χεράκι μου εγώ ν αποκλείσω τον Σάντα να φέρει τουλάχιστον το κύπελλο σε ομάδα της πόλης μου (γιατί πρωτάθλημα δεν βλέπει το Θεό μπάρμπα νάχει)δεν είναι κατηγόρια? εγώ βρε θα χαρώ αν ομάδα της πόλης μου πάρει κύπελλο κι ας είναι και ομάδα μεταξοσκωλήκων...

diva είπε...

..Άλλη μία απόπειρα καταστρατήγησης του ιερού προτύπου Santa
..ξέρω..συμβαίνει σε όλα τα κακιασμένα τσικό που ονειρεύονται εξουσίες κατηγορούν το γαλάζιο χρώμα της ηγεσίας απαξιώνουν ενίοτε τα πρασινωπά καλικατντζαράκια του έθνους και αναφέρουν χυδαίες λέξεις όπως..αρης..download και άλλα
Το αίτημα του Άη Βασίλη να πάρεις εσύ τη θέση του, next year γίνεται δεκτό.
Άντε..ξεκίνα..
[Στο playstation3 να παίξεις tranformers και στο cinema να δεις το i am a legend..έτσι..να προετοιμάζεσαι]
Σουτ! που θα αντιμιλήσεις..
(όχι σουτ γκολ βρε! μην ονειρεύεσαι όλη την ώρα!)

giant13 είπε...

Τι να κάνεις Μπιντιμπί μου, έτσι ειναι οι γυναίκες.
Εφυγε ηmtryfo, στην Λόντρα τα Χριστούγεννα και μας άφησε εδώ έναν παγωμένο ήλιο που και γω δεν τον πάω καθόλου.
Τώρα μαθαίνω όμως πως ο Αη Βασίλης ήρθε μετεμφιεσμένος σαν Αμορόζο και έταξε μέχρι και κατάκτηση τσάμπιονς στον Αρη.
Πάντως πάρε ένα playstation 3 και παίζε ποδόσφαιρο να κατακτήσεις κανένα πρωτάθλημα, γιατί διαφορετικά, τα βλέπω χλωμά τα πράγματα.
Η μεγάλη δύναμη της πόλης ανεβαίνει, αργά αλλά σταθερά.

bidibis είπε...

@ Σοφία

Είναι απίστευτο από τι στενά μέρη μπορεί να τρυπώσει αυτό ο άνθρωπος (;). Και να σκεφτείτε στις φωτογραφίες μοιάζει χοντρούλης. Θέλω να πιστεύω πως φεύγοντας δεν ξέχασε το παράθυρο ανοιχτό και σας άφησε να πουντιάσετε.

@ mtryfo

Όχι εγώ δε λέω τίποτα, απλώς οι σύμπτωση της επίσκεψης σας στην Αγγλία με το γνωστό συμβάν με έκανε να αναρωτηθώ "βρε μπας;"

Αν το αρνείστε, δεν έχω λόγο να μη σας πιστέψω.

@ diva

Για κάθήστε ρε. Τη Diva πώς δεν την είχα σκεφτεί; Τώρα αρχίζω να σκέφτομαι συνωμοσίες τις δεξιάς. Το μόνο που δεν ξέρω Δίβα μου είναι αν είσαι μια απλή hitwoman σε διατεταγμένη υπηρεσία ή ο εγκέφαλος της όλης υπόθεσης. ΑηΒασίλης, Ζαχόπουλος, Ανδριανός, Βαρθολομαίος, πόντικας... όλοι αυτοί ήταν καλά πριν σας γνωρίσω, Δίβα μου.

@ Giant13

Ο Αμαρόζο ΑηΒασίλης! Λες; Μπα μωρέ αυτός είναι από τα χαλασμένα από τη μεταφορά στο σάκο παιγνίδια που είχε μείνει στα αζήτητα και τον έστειλαν οι καλικατζαραίοι στη Σαλλόνικα για να μας παρηγορήσουν που δεν ήρθε ο κανονικός Αης με τα πετροδόλαρα!

Lady Anti-Blog είπε...

Ακόμα με τον άη βασίλη παίζεις εσύ;
άντε άααααντε
ξύπνα μπιντιμπί!!!!!! σφύριξε λήξη ο διαιτητής!!!
(τόλμησες να "την πεις" στη ντίβα ορε νταουνλιασμένε;;!!)

α! έχω πληροφορίες πως η βουτς θα επιστρέψει ως ντόκτορ ρουθ των μπλογκ

Jason είπε...

Εγώ τον είδα να φιλάει τη μαμά μου...

Homo Ludens είπε...

Με γεια το καινούργιο header! Είχα καιρό να περάσω, σόρι... Κι όπως πάντα, φοβερές μουσικές. Γιατί δεν ψηφίσατε κι εσείς στο top20 της χρονιάς που έφυγε;

Ανώνυμος είπε...

Το μπιντιμπις μοιάζει πολύ με το ντι βι ντις
α-χμ
:-/

doctor είπε...

Είδα φως και μπήκα. Πολύ έμορφον το βίδεο!

doc

bidibis είπε...

@ lady, Jason, homo ludens, ladyanti, doctor

Παιδια σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας και για του χρόνου σας υπόσχομαι ότι ο Αης θα είναι στη θέση του όπως του αρμόζει.

Lady, τον τελευταίο καιρό ήμουν πολύ αποσχιλημένος με το ΘΕΜΑ των ντιβιντιών και για αυτο σιωπούσα. Σήμερα όμως με απόλυτη βεβαιότητα δηλώνω πως ξερω ποιοις είναι ο κομιστής. Γυναίκα είναι με ογκολιθικές γνωσεις πάνω στην τεχνολογία -εξού και το μοντάζ στην τσοντούλα- και υπηρετεί τα συμφέροντα του Λαμπράκη με σκοπό να κάνει κακό στο θεμο και το μακη ;-)

Μήπως την ξέρεις btw?