Πέμπτη 22 Μαΐου 2008

France Douze Points

Αν λάβει κανείς υπ' όψιν του το βιογραφικό του, τις φιλίες του με τους Air και τους Daft Punk αλλά και το ότι η Sofia Coppola επέλεξε το κομμάτι του, Fantino για το soundtrack της ταινίας Lost In Translation, εύκολα αντιλαμβάνεται ότι η περίπτωση του Sébastien Tellier είναι πολύ πιο αξιόλογη και αξιοπρόσεκτη απ΄όλους τους πιθανούς και απίθανους που θα λάβουν μέρος στο τελικό της Eurovision το Σάββατο. Επομένως ξεχάστε την Κύπρο μια φορά και ρίξτε τα δωδεκάρια σας στη Γαλλία.

Τον Tellier τον στηρίζα από την πρώτη στιγμή που ανακοινώθηκε το όνομα του κι ας μην είχα ακούσει το τραγούδι που θα έπαιρνε μέρος στο διαγωνισμό. Τελικά μόλις σήμερα έμαθα ότι και το τραγούδι το ήξερα, καθώς συμπεριλαμβάνεται στο τελευταίο του δίσκο Sexuality από τον οποίο μπορείτε να πάρετε ένα μικρό δείγμα εδω.

Το κράξιμο πάντως δεν το γλίτωσε ο Tellier που το τραγούδι είναι στα Αγγλικά!

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα!

Δυστυχώς, το τελευταίο κομμάτι του που δίνεις (το τέταρτο, που έχει τίτλο SexSportwear ή κάτι τέτοιο), το θεωρεί "ύποπτο για illegal content" και δεν μας αφήνει να το κατεβάσουμε...

Ευχαριστούμε πάντως.

Ο τύπος είναι πολύ cool

:)

diva είπε...

..καλά..δεν απαγορεύονται τραγούδια που έχουν ήδη κυκλοφορήσει;
..ίσως δεν κατάλαβα..

Και από πότε ψηφίζουν (ψηφίζουμε) το καλύτερο τραγούδι (καλλιτέχνη);

Τι θέλεις τώρα;
Να αλλάξεις την γιουροβιζιονοκοσμοθεωρία μας;
...

Ανώνυμος είπε...

@ scofield

illegal o Tellier! Λες να βρήκανε τίποτα φούντες πάνω του; Εδω που τα λέμε πάντως, ύποπτη μούρη είναι ο τυπάκος.

Τεσπα για δοκιμάστε εδω μπας και δουλευει το πράγμα

Η diVa είπε..."..καλά..δεν απαγορεύονται τραγούδια που έχουν ήδη κυκλοφορήσει ..ίσως δεν κατάλαβα.."

Και εγώ έτσι ήξερα Διβα μου, αλλα δεν αποκλείεται και να άλλαξαν οι κανονισμοί.

"Και από πότε ψηφίζουν (ψηφίζουμε) το καλύτερο τραγούδι (καλλιτέχνη);"

Από το 1992 αν θυμάμαι καλά τότε που έλαμπε το άστρο της Δάφνης Μπόκοτα για τα καλά!

"Τι θέλεις τώρα;
Να αλλάξεις την γιουροβιζιονοκοσμοθεωρία μας;"

Και που ξέρω εγώ ποια είναι η γιουροβιζιονοκοσμοθεωρία σου, ρε Δίβα; Σάμπως μου την είπες ποτέ; Εσύ όσο σε ξέρω όλο τεχνοκουλτουριαραίικα πράγματα γράφεις. Κλείστο κλαμπ phddίδων το έχετε καταντήσει το "κριάρι". Ήμαρτον... γράψτε και τίποτα που να το καταλαβαίνει ο απλός ο κοσμάκης.

Jason είπε...

Είναι ωραίος ο τύπος. :)

Σοφία είπε...

Εμένα πάντως περισσότερο αστείο μου φάνηκε, παρά αξιόλογο. Χμμμ.

Πάντως οι κανονισμοί της Eurovision δε νομίζω ότι έχουν αλλάξει.

mtryfo είπε...

ευρωβίζιον τέλος....(ευτυχώς)

κάποτε στο μακρινό παρελθόν αποτελούσε ενδιαφέρον "μουσικό γεγονός" ίσως γιατί δεν υπήρχαν
άλλα αξιόλογα "τοιαύτα" ,
τώρα που υπάρχουν πολύ πιό ένδιαφέροντα πράγματα γύρω μας,
ποιός περιμένει το "θεσμό" για να μάθει για τα μουσικά πράγματα της "διευρημένης" Ευρώπης...

maika είπε...

ε,λοιπόν μου αρέσει να έρχομαι εδώ!
Παίρνω πληροφορίες μουσικές και μετά τις λέω στους φίλους μου και πουλάω μούρη!!!!! Σ΄ευχαριστώ bidibispedia!!!
χα!
;0))

mtryfo είπε...

Καλό μήνα b d b's,
μου φαίνεται ότι καλοπερνάς κάπου "εκτός", αν δεν κάνω κανένα
πολύ μεγάλο λάθος...

(εγώ για τον εαυτό μου τέτοια ονειρεύομαι γι αυτό το λέω και για σένα lololol)

bidibis είπε...

@ jason

Για τα δεδομένα της eurovision είναι διαφορετικός...

@ sofia

Δεν τον παρουσίασα τον μεσιέ ως αξιόλογο αλλά ως κάτι το διαφορετικό σε σχέση με αυτά που βλέπουμε συνήθως στο διαγωνισμό, κατι τεσπα που είναι πιο κοντά στα μουσικά μου γούστα αλλά των υπολοίπων που γυροφέρνουν κατα δω.

Για τους κανονισμούς δεν ξέρω, με σιγουριά σου λέω πάντως ότι το τραγούδι είχε3 κυκλοφορήσει σε άλμπουμ προτού λαβει μέρος στο διαγωνισμό, κάτι που ήξερα ότι απαγορευόταν παλιά.

bidibis είπε...

@ maika

Αχαχαχ και εγώ δε βγάζω ούτε φράγκο για τις υπηρεσίες που προσφέρω στον κοσμάκη!

@ mtryfo

Για το πρώτο σχόλιο δεν έχω να πω τίποτα γιατί δε θα μπορούσα να συμφωνώ περισσότερο!

****
Καλό μήνα επίσης.Το "εκτός" στην προκειμένη περίπτωση σημαίνει μακριά από το πισί ή απο την ψυχαγωγική του διάσταση, τελος πάντων.

giant13 είπε...

Καλό μήνα κι από μένα.