Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2007

Bidibis's Best Music of 2007 - #7

KINGS OF LEON - BECAUSE OF THE TIMES

Τον τέως παπάδων τα παιδιά είναι από όλα πιο καλά!

Το Because of The Times αρχίζει με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο: με ένα επικό κομμάτι 7 και λεπτών, το Knocked up, το οποίο το ακούς και δε θέλεις να τελειώσει ποτέ. Τις θετικές εντυπώσεις που είχε αφήσει ο πρώτος δίσκος των Kings of Leon, ιδίως στην Ευρώπη, ομολογώ πως δεν τις συμμεριζόμουν. Ήταν πολύ Southern για τα γούστα μου. Τον δεύτερο δεν τον άκουσα καν. Και εδώ παραμένουν Southern, αλλά γίνονται πιο σκοτεινοί – έτσι ακριβώς όπως μου αρέσει. Στο μεταξύ στα 4 χρόνια που μεσολάβησαν από το Youth & Young Manhood έχω συμφιλιωθεί πολύ περισσότερο με τα νότια ή πιο παραδοσιακά σχήματα της Αμερικάνικης υπαίθρου. Οπότε 7η θέση για να ζητήσω συγγνώμη για τις αρχικές μου προκαταλήψεις και να υποσχεθώ ότι στο μέλλον τα κριτήρια μου θα είναι λιγότερο επιπόλαια και επιδερμικά.

Ενδιαφέροντες και γαργαλιστικοί οι στίχοι τους επίσης:

Born in west virginia oh no.
Married to the preacher oh no.
Shes always looking at me.
Shes always looking at me.
Shes such a charmer oh no.

Shes always looking at me.
Shes always looking at me.
Shes such a charmer oh no. oh no.


Kings Of Leon Site
MySpace

LISTEN OR DOWNLOAD
1. Knocked Up
3. On Call
4. McFearless
6. My Party

Δεν υπάρχουν σχόλια: